Dersom du er kunde, vil vi anbefale deg å tegne en service- og vedlikeholdsavtale. På den måten sikrer du at kjøleanlegget ditt blir fulgt opp på best mulig måte. Blant annet får du to faste servicer i året, med hovedservicen på vårparten, etterfulgt av en mindre service i løpet av høsten.
Det er mange fordeler med en service- og vedlikeholdsavtale. For det første er du en prioritert kunde når du ringer vaktnummeret. Men det som kanskje er viktigst er at anlegget blir sjekket flere ganger i året. Slikt gir trygghet, og er forebyggende. Et jevnlig tilsyn sikrer at anlegget går optimalt både med hensyn til ytelse og energiforbruk.
Vi er opptatt av å ha kort responstid og kvalitet på servicen. Vi vet at kundene våre er fornøyde med at det er lett å få tak i oss, og at vi rykker raskt ut. Som kunde forholder du deg stort sett til én av våre sertifiserte fagfolk – i den grad det er mulig. Denne personen tar seg av både montering, service og oppfølging. Det betyr at vi får et nært kunde- og leverandørforhold.
Eiere av kjøleanlegg er pålagt å føre en såkalt F-gasskontroll.
Dette innebærer regelmessig lekkasjekontroll, føring av servicelogg og kuldemedieregnskap på hvert anlegg. Med en service- og vedlikeholdsavtale, tar vi oss av F-gasskontrollen, siden Arctic Kulde AS er et F-gassgodkjent firma. Ring oss eller send oss en e-post dersom du vil ha mer informasjon om dette.